פשטידה דיאטטית : מתכון סופר טעים-וקל מברוקולי ושיבולת שועל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אז מה יש לנו כאן?

כמה מילות פתיחה

פשטידה דיאטטית (אני אגב שונאת את המילה דיאטטי, אבל היא עוזרת להעביר את הנקודה בקלות) היא אפשרות מעולה ליצירת גיון ועניין בארוחות תוך שמירה על אכילה בריאה. את המתכון הבא יצרתי בשיתוף עם השף קונדיטור אריאל בן חמו, יחד החלטנו להכין את הפשטידה שלנו בתבניות מאפינס. כך אפשר להנות ממנה גם כחלק מארוחה וגם כנשנוש בריא במהלך היום או לפני אימון.

פשטידה דיאטטית ברוקלי ושיבולת שועל

מתכון פשטידה דיאטטית בצורת 10 מאפינס טעימים ובריאים

מה צריך?

לקישוט:

שומשום, קצח, טימין

מצרכים לפשטידת ברוקלי דיאטטית

איך מכינים?

קלוריות וערכים תזונתיים של פשטידת ברוקלי

על פי החישוב שלי מאפין אחד יש..
100 קלוריות
7 גרם פחמימה
9 גרם חלבון
4 גרם שומן

מה שהופך את המאפינס האלו לאיכותיים כחלק מתזונת ספורט למתאמנים הוא המצאות כמות יפה של סידן החשוב לחוזק העצמות (120 מ"ג סידן ביחידה) והעובדה שהם עשירים באשלגן המשתתף במערכת כיווץ השריר (225 מ"ג ליחדה).

שאלות שאולי יש לכם

◊ ארוחה או נשנוש? איך אדע כמה כדאי לי לאכול?
כל מאכל יכול להיות חלק מארוחה או נשנוש וזה תלוי בכמות, בערכים התזונתיים וכמובן בתזונה היומית הכוללת שלך. המאפינס האלו מאוזנים מבחינת פחמימות, חלבונים ושומנים ולכן יכולים להיות גם וגם. לרוב 3 -4 מאפינס יכולים להוות ארוחה מאוזנת לצד סלט ירקות עשיר או ירקות בתנור. אם תרצו לאכול אותם כארוחת ביניים או לפני אימון כושר אחד ככל הנראה יספיק.

◊ האם גבינה צהובה 9% נחשבת רזה?
באופן טבעי גבינות מכילות אחוז שומן גבוהה (כ 20 ומעלה) לכן גם גבינות שהן 9% נחשבות לגבינות רזות, גם בתהליך של דיאטה לירידה במשקל אין חובה לאכול רק גבינות 1% (כן, הגזמתי בכוונה).

אז עכשיו כשיש לכם את כל מה שצריך כדי להכין פשטידה דיאטטית מברוקולי ושיבולת שועל – בתאבון

תייגו אותי בפייסבוק כדי שאדע איך יצא, אהה וגם באינסטגרם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה כיף שהחלטת ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

אפשר למצוא אותנו :

בטלפון 0547556657

ובאימייל [email protected]

נשמח לחזור אלייך: