אימון האונליין של קרן אן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אימון הבית המושלם

אימון הכושר שתוכלו לעזות מכל מקום

כולנו היינו רוצים להיות יותר בכושר. גם אלו מאיתנו שרוצים רק להתחיל להכנס לקצב וגם אלו מאיתנו שרוצים להפוך את הכושר שלהם לאפקטיבי יותר כזה שניכר לעין, כזה שגורם לנו לתחושת שליטה ועוצמה פנימית. הכושר לבדו אינו מספיק כדי לראות תוצאות. הוא חייב לבוא בשילוב ובאיזון עם תזונה מתאימה למטרות שהוצבו.

מתחילים!

אתם עומדים לבצע חמישה תרגילים ברצף ואז, לחזור עליהם שוב (שני סטים). 
בשלב זה ניתן יהיה לסיים וזה יהיה מיני אימון , או להמשיך לחמישה התרגילים הבאים ולסיים את האימון במלואו. 
אם מספר החזרות כבר קטן עליכם – אין בעיה הוסיפו עוד

5 תרגילים בשני סבבים

וורפיז- השם המגניב יותר של תרגיל הסמוך קום, בצעו 10 חזרות

תרגיל כוח ויציבה לבסיס חזק, לא לשכוח להחליף רגליים. בצעו 10 חזרות בכל צד

התרגיל שישמור לך את השכמות במקום- ליצירת יציבה מרשימה. בצעו 25 חזרות

מכרע אחורי לרגליים חזקות+ ושיווי משקל לבטן חזקה. בצעו 10 חזרות בכל רגל

תרגיל לריבועים בבטן+ קואורדינציה לחידוד המחשבה, בצעו 10 כפיפות

כל הכבוד! עכשיו עיצרו, וחזרו על הכל שוב 🙂 

כשתסיימו תנוחו לשתי דקות והתחילו את החמישה הבאים. מיצאו את מספר החזרות איתו נוח לכם לבצע כל תרגיל. הפעם הסט הראשון צריך להרגיש קשה והסט השני צריך להרגיש קשה יותר.  סיימו את האימון בתחושה שעבדתם אבל יכולתם להמשיך עוד קצת.

5 תרגילים נוספים

סקווט נמוך- כדי שהישבן ממש יעבוד, בצעו 7 כפיפות

מאוזן שעושה טוב לכל השרירים, בצעו 8 בכל רגל

פלאנק עם טוויסט! לבטן חזקה ושרירי ליבה מפותחים, בצעו 20 שניות בכל רגל (סה"כ 40 שניות לפלטנק ברצף)

שכיבות סמיכה לידיים ולנפש, בצעו 10 חזרות

ריצה על הידיים שתגרום לך להזיע+ עבודה על בטן ורגליים . בצעו 20 החלפות רגליים מהירות

סיימתם? עשית כל מקבץ של חמישה תרגילים פעמיים? מרגישים שהזעתם, שהתנשפתם ואפשר עוד קצת?

מעולה! עשיתם את זה נכון! 

 

איך מעלים את דרגת הקושי?

באימון הבא העלו את מספר החזרות של כל תרגיל ובאימון אחריו השארו עם אותו מספר חזרות ובצעו כל מקבץ תרגילים שלוש פעמים. כך תגוונו בין העלאת החסרות לביצוע הסטים.

רוצים לקרוא על תזונה למתאמנים?

כמה כיף שהחלטת ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

אפשר למצוא אותנו :

בטלפון 0547556657

ובאימייל [email protected]

נשמח לחזור אלייך: