השיטה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

יש הרבה שיטות לרדת במשקל, החכמה הגדולה היא לרדת במשקל וגם לשמור על התוצאות אליהן הגעת.

הדרך לעשות זאת היא להציב אותך במרכז, להתאים את התכנית אלייך ולהרגלים שלך – לא להפך!

חשוב לקחת בחשבון לא רק את המדדים ואת בדיקות הדם שלך אלא גם את ההעדפות שלך, האהבות והחולשות, סדר היום . לייצר תכנית הכוללת גם את מה שצריך וגם את מה שאפשר ולשנות אותה לאורך הדרך עד שנגיע למטרה.

שיטת הטיפול של קרן אן נקראת  EBP היא כוללת 3 גורמים שיובילו אותך להצלחה:

  • את המחקר הקיים והמעודכן ביותר בתחום
  • את הניסיון האישי של המטפל\ת
  • את ההעדפות שלך

על מנת להבטיח שינוי משמעותי חשוב לא רק לאכול לפי תפריט אלא לקבל כלים שיעצימו אותך ויבטיחו בחירות נכונות גם מחוץ למסגרת התפריט . כמובן גם לייצר תהליך, אפילו הקצר ביותר.  מתוך הראייה הזו יצרנו שתי חבילות בסיס ושתי חבילות המשך:

1. בניית תכנית תזונה בשני מפגשים

החבילה כוללת שני מפגשים בני שעה בהפרש של שבוע עד שבועיים בניהם.

במפגש הראשון תבנה עבורך תכנית המותאמת לימות השבוע. במפגש זה יילקחו כל המדדים הרלוונטים (אלא אם תהיה סיבה לא לעשות זאת) והערכה של בדיקות הדם שלך. במפגש השני יילקחו המדדים בשנית כדי לאמוד את ההתקדמות מהמפגש הראשון ותבנה תכנית נוספת עבור סופי שבוע ואירועים מיוחדים. זו יכולה להיות תכנית תזונה לירידה במשקל, לסידור תפריט תזונה בריא ואפילו לתת בוסט של בריאות להרגלים שכבר יש ברשותך

2. תהליך של חמישה מפגשים

חבילה זו כוללת את שני מפגשי בנית התכנית ועוד שלושה מפגשי מעקב בני חצי שעה.

מטרת מפגשי המעקב היא לא רק לקיחת מדדים ומעקב אחר השינוי אלא גם עדכון שוטף של התכנית בהתאם לשינויים שכבר הושגו, תמיכה וליווי. ניתן להקדיש מפגש אחד לטובת בניית תכנית כושר אישית. תדירות המעקבים והתקשורת בין לבין נעשית בהתאמה אישית לצרכים שלך.

3. מפגשי מעקב בטווח הארוך

 קיימות חבילות של חמישה או עשרה מפגשי מעקב וזאת בהתאם לאורך התהליך הצפוי לך.
מפגשי המעקב הם בני חצי שעה והתדירות שלהם תלויה בצרכים שלך.

כל אחת מהתוכנות זמינה גם און ליין דרך שיחות וידאו.


שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
Call Now Button

כמה כיף שהחלטתם ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

נשמח גם לחזור אליכם, השאירו פרטים:
דילוג לתוכן