קרקר בריאות: מתכון לקרקר זרעי פשתן (בוסט של סידן ואומגה 3)

אם אתם מחפשים קרקר בריאות, אוהבים את הטעם המלוח ואת הקראנצ’יות שבלעיסה אתם חייבים לנסות את המתכון הזה. בתאבון!

הסדר של המתכון
קרקר בריאות מתכון

קרקר בריאות מיוחד למי שאוהב מלוח

קרקרים הם פתרון מעולה לארוחת ביניים קטנה ומזינה. נשנוש מעולה עם חברים או אפילו תוספת מעניינת לארוחה. הקרקרים האלה יכניסו לתפריט שלכם את כל מה שטוב בזרעי פשתן וגרעיני דלעת בצורה מקורית ומגוונת. בצפוי לכם בוסט של סידן ואומגה 3. אני מקווה שאתם מוכנים לזה!

מתכון ל- 10 חתיכות של קרקר בריאות מזרעי פשתן

מה צריך?

איך מכינים?

קלוריות וערכים תזונתיים לקרקר בריאות אחד

190 קלוריות

11 גרם פחמימה

5 גרם חלבון

14 גרם שומן

בנוסף, בכל קרקר בריאות תמצאו 7 גרם סיבים תזונתיים וכ 0 16 מ”ג סידן.

שאלות שאולי יש לכם:

◊ האם הקרקרים האלו מתאימים למי שרוצה לרדת במשקל?

כל מאכל יכול להתאים למי שנמצא בתהליך לירידה במשקל, הכל תלוי בכמות. בגלל שהקרקרים האלו דחוסים קלורית (נפח קטן ביחס לכמות הקלוריות) הם יתאימו למי שיכול להסתפק במעט. אם 1-2 קרקרים מתאימים לכם כארוחת ביניים, תוכלו לשקול לשלב אותם כחלק מהתזונה היומית תוך התחשבות בכמות הקלוריות. אם ארוחה כזו קטנה מידי ואתם אוהבים לאכול כמויות גדולות יותר – אולי לתקופה הזו עדיף לאכול פרוסת לחם.

◊ איך מאחסנים את הקרקרים?

את הקרקרים כדאי לשמור בצנצנת אטומה.

אז עכשיו כשיש לכם את כל מה שצריך כדי להכין קרקר בריאות מזרעי פשתן חלומי וטבעוני וטבעוניות – בתאבון

תייגו אותי בפייסבוק כדי שאדע איך יצא, אהה וגם באינסטגרם!

הצטרפו לרשימת הדיוור שלי כדי לקבל עדכונים לגבי כתבות חדשות שעולות, מתכונים מיוחדים, הנחות מגניבות ובעיקר כדי לספר לי על תכנים שאתם הכי רוצים שאצור עבורכם. איך עושים זאת? משאירים את כתובת האימייל שלכם כאן ↓ ומצטרפים לקהילה 

כן! אני רוצה להצטרף לקהילה
רוצה להצטרף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את זה ברשת:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
רוצים להמשיך לבשל? הנה כמה מתכונים שאולי תאהבו

כמה כיף שהחלטת ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

אפשר למצוא אותנו :

בטלפון 0547556657

ובאימייל [email protected]

נשמח לחזור אלייך: