חטיף חלבון: מתכון ביתי שוקולד חמאת בוטנים ויוגורט חלבון (בוסט של אנרגיה!)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אז מה יש לנו כאן?

חטיף חלבון: השילוב עם חמאת בוטנים ושוקולד

מלבד יצירת מנה מגרה ויפיפיה, השילוב של חמאת בוטנים ושוקולד בתוך חטיף חלבון אחד הוא הגיוני תזונתית. השומן מחמאת הבוטנים מאזן את הסוכר שבשוקולד המריר ומייצר קינוח שלא יכרום לכם או לילדים שלכם לקפיצת אנרגיה גדולה מידי. לפני שאתם פוסלים את המתכון בגלל שהוא מכיל חמאת בוטנים טבעית ולא סקיפי נסו להכין אותו, לפחות פעם אחת. התמכרות מובטחת 😉

חטיף חלבון מתכון ביתית

מתכון ביתי להכנת חטיף חלבון עם חמאת בוטנים ושוקולד

מה צריך?

מכינים חטיפי חמאת בוטנים ושוקולד עשירים בחלבון

1. בקערה בינונית מאחדים חמאת בוטנים, מייפל, יוגורט וקמח שקדים.
2. מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה ויוצרים בצק.
3. מרפדים תבנית בנייר אפייה.
4. מוסיפים את התערובת לתבנית ומצננים במקרר למשך 10 דקות.
5. במיקרוגל ממיסים את השוקולד צ'יפס ושמן הקוקוס בפולסים של 10 שניות, על מנת שלא יישרפו.
6. מערבבים עד להמסה וקבלת מרקפם אחיד וחלק.
7. יוצקים את השוקולד על גבי הבצש בתבנית האפייה ומצננים ל – 30-60 דקות נוספות עד שהשוקולד מתייצב.
8. מוציאים מהקירור, פורסים ואוכלים בתאבון רב!

חטיף חלבון כדורי חמאת בוטנים ושוקולד

1. בקערה בינונית מאחדים חמאת בוטנים, מייפל, יוגורט וקמח שקדים.
2. מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה ויוצרים בצק.
3. מרפדים תבנית בנייר אפייה.
4. מוסיפים את התערובת לתבנית ומצננים במקרר למשך 10 דקות.
5. מוציאים מקירור ומוסיפים לבצק את השוקולד צ'יפס.
6. יוצרים כדורים, מניחים על גבי התבנית המרופדת ומצננים ל 30-60 דקות נוספות, עד שהכדורים מתייצבים.
7. ניתן להמיס כחצי כוס נוספת של שוקולד צ'יפס ולייצר זילוף לקישוט לפני ההגשה.
8. מוציאים מהקירור, ומגישים באהבה

קלוריות וערכים תזונתיים

על פי החישוב שלי אם תכינו 20 חטיפים תקבלו בכל אחד…

107 קלוריות
7 גרם פחמימה
5 גרם חלבון
15 גרם שומן

החטיף חלבון שלנו, הוא מסוג הקינוחים שהם בריאים יותר היות והם עשויים מחומרי גלם איכותיים ובעלי ערכים תזונתיים טובים. עם זאת ניתן בבירור לראות שהמתכון הזה אינו דל בקלוריות אלא יותר צפוף אנרגטית, לכן מתאים למי שחווה סיפוק מקינוח שהוא קטן, מרוכז וטעים בטירוף.

שאלות שאולי יש לכם

◊ האם החטיף מתאים למי שעוסק בספורט?
כשעוסקים בפעילות גופנית אין ספק שכדאי לצרוך כמות גדולה יותר של חלבון. החלבון עוזר לבנייה של השרירים והשגת תוצאות מקסימליות מהאימון. כדאי להגיע לכמות החלבון היומית הנדרשת מאוכל בריא ואיכותי. אבל! אם יש אפשרות שגם הקינוח שלנו יהיה בעל ערך מוסף בדמות חלבון אז למה לא. 

◊ האם אפשר להחליף את היוגורט באבקת חלבון?
אפשר בהחלט לעשות זאת ואז גם להפחית מעט מכמות הקלוריות שבמנה. כתזונאית תמיד אעדיף להגביל את השימוש באבקות ותוספים ולרוב לצרוך את הערכים התזונתיים שלנו מאוכל. לכן יוגורט עשיר בחלבון (לא מועשר, שימו לב) מהווה אפשרות טובה יותר במתכון הזה לפי דעתי המקצועית.

אז עכשיו כשיש לכם את כל מה שצריך כדי להכין חטיף בחלבון משוקולד וחמאת בוטנים – בתאבון

תייגו אותי בפייסבוק כדי שאדע איך יצא, אהה וגם באינסטגרם 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה כיף שהחלטת ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

אפשר למצוא אותנו :

בטלפון 0547556657

ובאימייל [email protected]

נשמח לחזור אלייך: