ללא כותרת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

השנה החדשה בפתח ואתם מתלבטים לאיזו מסיבה ללכת, או אולי להישאר בבית ולבלות ערב עם חברים. כך או כך, הסיכוי שתשתו אלכוהול די גדול, והסיכוי לבלות את הבוקר שאחרי בהנגאובר עצבני גם הוא לא קטן. יכול להיות שהשנה הבטחתם לעצמכם ש "לי זה לא יקרה", שתשתו במידה, ושתקומו בבוקר מלאי אנרגיה לכבוד השנה החדשה. אם זה המצב – הטיפים האלה בדיוק בשבילכם.

לפני שתקראו את הכללים למניעת הנגאובר חשוב שתדעו מה זה בכלל. הנגאובר הוא מקבץ של תסמינים שאתם מרגישים כאשר הגוף עסוק בסילוק האלכוהול לאחר ערב של שתייה מרובה. סילוק עודפי האלכוהול מהגוף נעשה בעיקר על ידי מערכת השתן, תהליך זה גורם לאיבוד נוזלים והוא הסיבה להופעת אחד התסמינים העיקריים של הנגאובר – התייבשות שמלווה בכאבי ראש, בחילות ועוד. ככל שכמות האלכוהול ששתיתם גדולה יותר, כך ההתייבשות ותסמיניה קשים ומורגשים יותר.

בנוסף, ככל שתשתו יותר אלכוהול, כך הגוף שלכם ייצר יותר אנזימים שתפקידם לפרק את האלכוהול, זאת על מנת להתמודד עם הכמויות הגדולות ולמנוע הצטברות של אלכוהול. גם פעילותם של האנזימים, על פי רוב, היא גורם נוסף לכאב ראש ושרירים ועשויה לגרום לירידה ברמות הסוכר בדם, מה שבדרך כלל מעצים את תחושה של בחילה, ואף מוביל לחוסר מצב רוח.

אין ספק שכדי לשמור על הבריאות מומלץ שלא לשתות לשוכרה לעיתים קרובות, וכשמחליטים ללכת על ערב רווי באלכוהול, יש דרכים לרכך את המכה.

1. הכינו את הגוף
הקפידו לאכול ארוחת ערב בריאה שמשלבת פחמימה, חלבון ושומן. רכיבי המזון יגרמו לכך שהאלכוהול ייספג בקצב איטי, לעומת שתייה על קיבה ריקה, וכך תקטינו את הסיכון לחטוף חמרמורת. ארוחה מתאימה יכולה להיות פסטה עם חזה עוף ושמן זית, או שתי פרוסות לחם עם אבוקדו וביצה קשה.

בנוסף, ככל שתשתו יותר אלכוהול, כך הגוף שלכם ייצר יותר אנזימים שתפקידם לפרק את האלכוהול, זאת על מנת להתמודד עם הכמויות הגדולות ולמנוע הצטברות של אלכוהול. גם פעילותם של האנזימים, על פי רוב, היא גורם נוסף לכאב ראש ושרירים ועשויה לגרום לירידה ברמות הסוכר בדם, מה שבדרך כלל מעצים את תחושה של בחילה, ואף מוביל לחוסר מצב רוח.

אין ספק שכדי לשמור על הבריאות מומלץ שלא לשתות לשוכרה לעיתים קרובות, וכשמחליטים ללכת על ערב רווי באלכוהול, יש דרכים לרכך את המכה.

1. הכינו את הגוף
הקפידו לאכול ארוחת ערב בריאה שמשלבת פחמימה, חלבון ושומן. רכיבי המזון יגרמו לכך שהאלכוהול ייספג בקצב איטי, לעומת שתייה על קיבה ריקה, וכך תקטינו את הסיכון לחטוף חמרמורת. ארוחה מתאימה יכולה להיות פסטה עם חזה עוף ושמן זית, או שתי פרוסות לחם עם אבוקדו וביצה קשה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
Call Now Button

כמה כיף שהחלטתם ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

נשמח גם לחזור אליכם, השאירו פרטים:
דילוג לתוכן