רונה רצתה חיטוב התואם את ההתמדה בתכנית האימונים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מי את רונה? במשפט 🙂

אני סטודנטית למדעי המחשב ומתכנתת.
עוד משהו שאני באמת אוהבת לעשות – לאפות!

ההתחלה הספונטנית

פלירטטתי רבות עם עולם הכושר והתזונה עד לרגע בו באמת הצלחתי להתמסר לתכנית אימון מסודרת. בסופו של דבר מצאתי את תכנית הכושר אליה התחברתי (משקולות וריצה). אחרי תקופה של אימונים מהנים הבנתי שתזונה מתאימה הכרחית למטרה שלי (ירידה במשקל). סביב אותו הזמן חבר טוב הציע לי לחבור אליו בתוכנית של ספירת קלוריות ואבות המזון (MACROS). בשביל הקטע החלטתי לנסות למשך חודשיים (לא חשבתי שאעמוד בזה יום).
בפועל הצלחתי והתמדתי! אחרי 4 חודשים אינטיסיביים הספירה והחישובים המתמידים התחילו להיות קשים, המשקל הפסיק לרדת וחיפשתי דרך מאוזנת יותר להמשיך בתהליך שלי.  ואז… הגעתי אלייך קרן אן.

המספרים מספרים

במקרה של רונה הוא מקרה קלאסי של בחורה מוכשרת המתאמנת מדהים מבלי לסגל תפריט תזונת ספורט. תזונת ספורט איננה שמורה לספורטאים וברגע שאיזנו את התפריט התוצאות לא איחרו להגיע.

את התהליך שלנו רונה התחילה במשקל 56.1 ק”ג ולמרות שהיא מספרת בהמשך על סבלנות, תוך חודשיים הגיעה למשקל המדהים של 53.8 ק”ג. אז למה השינוי נראה משמעות יותר? זהו מקרה קלאסי בו ירידת המשקל לא מספרת את הסיפור המלא. בגלל שרונה מתאמנת ומסת השריר שלה התחזקה ירידת המשקל לא נראית דרמטית. אבל, שימו ♥ לאחוזי השומן שצנחו מ 24% ל 19%.

 

השאלון המהיר

מה המאכל הכי מגניב שיש לך היום בתפריט?

אין ספק שסלק, נכנס עמוק לחיי.

מה הדבר המשמעותי ביותר שאת לוקחת הלאה?

בעיקר מילה אחת – סבלנות! למדתי שתהליך בנוי על איזון וסבלנות. משהו שאני עדיין לומדת. תוצאות טובות הן אלו המגיעות בצורה מתונה. הכל או כלום לא עובד, חשוב לעבוד בשלושה מישורים: לאזן את התזונה, להתאים את האימונים ולמקד את המחשבות, אחרת זה לא יילך.

מה היית אומרת לרונה שלפני התהליך?

שיש לה הרבה יותר כוח רצון ממה שהיא חושבת!

מה המטרות לעתיד?

בעולם הספורט – אשמח לרוץ 10 ק”מ ולמצוא ענף מגניב וחדש לעסוק בו.

בחיים -לסיים את התואר, להתחיל למכור עוגות ולשיר מול קהל 🙂

טיפ עבור מי שרוצה שינוי ולא יודע מאיפה להתחיל?

זה נשמע קלישאתי אני יודעת, אבל זה באמת עובד.  קבלו החלטה ולכו איתה גם כשיש ספקות.

רונה רצתה חיטוב התואם את ההתמדה בתכנית האימונים

מילה ממני

העבודה הקשה של רונה לעבר המטרה, מעוררת בי השראה! האהבה לספורט וההבנה שחיטוב אמיתי, כזה שנשאר לאורך שנים, לא עושים על ידי קיצורי דרך הם שיעור חושב שהיא למדה באהבה. הדרך להשגת המטרה כרוכה בטיפוח הגוף, אימוץ תכנית מסודרת ואורח רוח. אנחנו יכולים לשלוט רק במעשים שלנו, והתוצאות יגיעו בזמן שלהן.
במקרה שלך רונה, זה קרה דיי מהר 😉

מה תאחלו לרונה בהמשך הדרך?

כמה כיף שהחלטת ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

אפשר למצוא אותנו :

בטלפון 0547556657

ובאימייל [email protected]

נשמח לחזור אלייך: