הכנה למרתון: תכנית לרצי מרתון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

ריצת מרתון היא הרבה מעבר לריצה. היא מרגשת, מפחידה, שוברת ומרימה ובעיקר חוויה נהדרת בעיקר בסוף.

כמו שתכנית האימונים שלך משתנה לאורך התקופה כך גם משתנים הצרכים התזונתיים שלך, משתנים מעת לעת.

בניגוד לרצי מרתון מקצועיים המתמקדים רק באימונים שלהם, החיים שלך כוללים הרבה יותר. עבודה, משפחה, אולי ילדים, חברים והתחייבויות קודמות בנוסף לנפח אימונים כמו ספורטאים מקצועיים.

מתוך ההבנה הזו והניסיון  העשיר שלי בליווי רצי מרתון נוצרה תכנית ליווי בחמישה מפגשים בני 45 דקות שיביאו אותך למרתון במצב הכי חזק שלך:

  1. המפגש הראשון נועד לבניית תכנית תזונה לפני מרתון שתכין אותך תוך התחשבות במדדים ובדיקות הדם –  זה גם הזמן לרדת קצת במשקל ואחוזי השומן אם יש צורך ורצון
  2. המפגש השני מתרחש לקראת ריצה בנפח של חצי מרתון והוא נועד להעלות את הצריכה האנרגטית לאור עלייה משמעותית בנפחי הריצה ולייצר תכנית אכילה במהלך הריצה
  3. המפגש השלישי מתרחש לקראת הריצה המסכמת, במפגש זה נבנית עבורך תכנית שתתמוך במרחק של המסכמת ותלווה אותך עד למרתון עצמו – כולל! במפגש זה מגיעים עם בדיקות דם עדכניות ומוודאים שלא נוצרו חסרים תזונתיים עקב עומס האימונים
  4. המפגש הרביעי מוקדש לבניית של תכנית ייעודית לטייפר, בה עדיין תסופק לך כל האנרגיה ומצד שני לא תחול עלייה במשקל
  5. המפגש החמישי והמרגש נועד לבנות תכנית של העמסת פחמימות ותכנון יום התחרות (וההתאוששות ממנה)

צרו איתי קשר כאן ויחד נתחיל את הדרך המנצחת אל המרתון.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
Call Now Button

כמה כיף שהחלטתם ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

נשמח גם לחזור אליכם, השאירו פרטים:
דילוג לתוכן