ריצת מרתון

ריצת מרתון - 100% התרגשות

מרתון הוא הרבה מעבר לריצה עצמה. הוא מרגש, מפחיד, שובר ומרים – חוויה נהדרת בעיקר בסוף.

כמו שתכנית האימונים שלך משתנה לאורך תקופת ההכנה כך גם משתנים הצרכים התזונתיים שלך, משתנים מעת לעת.

בניגוד לרצים מקצועיים המתמקדים רק באימונים שלהם, החיים שלך כוללים הרבה יותר. עבודה, משפחה, אולי ילדים, לימודים, חברים והתחייבויות קודמות בנוסף לנפח אימונים כמו ספורטאים מקצועיים.

מתוך ההבנה הזו והניסיון  העשיר שלי כתזונאית ספורט המלווה רצים יצרתי תכנית ליווי בחמישה מפגשים בני 45 דקות שיביאו אותך למרתון במצב הכי חזק שלך! בין אם זה המרתון הראשון שלך או כזה בו השאיפה היא לשפר תוצאה.

המפגש הראשון

מפגש זה נועד לבניית תכנית תזונה שתכין אותך ליום ריצת המרתון תוך התחשבות במדדים שלך, בבדיקות הדם, אורח החיים וההעדפות התזונתיות שלך. אגב, זה גם הזמן לרדת קצת במשקל ואחוזי השומן אם יש צורך ורצון בכך.

המפגש השני

את המפגש הזה נערוך לקראת ריצה בנפח של חצי מרתון. הוא נועד להתאים את הצריכה האנרגטית שלך לעלייה המשמעותית בנפחי הריצה ולייצר תכנית אכילה במהלך הריצה.

המפגש השלישי

המפגש השלישי מתרחש לקראת הריצה המסכמת שלך. במפגש זה נבנית עבורך תכנית שתתמוך במרחק של המסכמת ותלווה אותך עד למרתון עצמו – כולל! במפגש זה מגיעים עם בדיקות דם חדשות כדי לוודא שלא נוצרו חסרים תזונתיים עקב עומס האימונים ועושים את ההתאמות הנדרשות במידה וכן.

המפגש הרביעי

המפגש הרביעי מוקדש לבניית של תכנית ייעודית לטייפר. זו התקופה בו מפחיתים מעט את העומסים לקראת האירוע. המטרה העיקרית היא התאמה מחודשת של האנרגיה למאמץ הנוכחי מבלי לעלות במשקל או לחילופים לאכול כמות קטנה מידי וחלילה להפצע.

המפגש החמישי

המפגש החמישי והמרגש נועד לבנות תכנית העמסת פחמימות ותכנון יום התחרות, וההתאוששות ממנה כמובן. להפיג חששות, לוודא שיש לך את כל המידע והכלים לצלוח את המרתון שלך!

כן, אני זמינה גם בוואטסאפ

במידה ויש לך שאלות בין פגישות – אל חשש! אני זמינה לכל שאלה, חשש או תהיה.

בואו נקבע פגישה!
התקשרו אליי או השאירו מספר ותנו לנו לחזור אליכם
בואו נקבע פגישה!
התקשרו אליי או השאירו מספר ותנו לנו לחזור אליכם

כמה כיף שהחלטת ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

אפשר למצוא אותנו :

בטלפון 0547556657

ובאימייל [email protected]

נשמח לחזור אלייך: