אני מתאמן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
במתכון הזה תמצאו

הערך המוסף של התזונה לאימונים שלך

אין דבר מתסכל יותר מלעשות הרבה אימוני כושר, להשקיע בבריאות ולא לראות את התוצאות להן מקווים.במקרים רבים –  אין מנוס 🙂 כנראה שמה שחוסם אותך היא תזונה לא מתאימה. אני לא מתכוונת רק לכמות הקלוריות שאוכלים אלא ליחס בין מרכיבי המזון השונים, פחמימות Vs. חלבונים למשל. בתזונת ספורט כזו המותאמת לאימונים חשוב לקחת בחשבון לעתים גם את תזמון האוכל וכמובן לדעת מיהם המאכלים הספציפיים שיכולים לתת להתאוששות שלכם בוסט נוסף. בעזרת תזונת ספורט מתאימה תרגישו מלאי אנרגיה, תשפרו את הביצועים ותראו תוצאות טובות יותר.

בניית תכנית תזונה וכושר בהתאמה אישית

בשני מפגשים של שעה נבנה את התכנית שלך. נתרכז בתבנית האכילה ואם יהיה צורך ורצון גם אשפץ את תכנית האימונים שלך כך שנשיג ממנה את המקסימום. נקח בחשבון את הצרכים האנרגטיים שלך, את תוצאות בדיקות הדם וגם את ההעדפות האישיות שלך וסדר היום.  בכל מפגש נקח מדדים כדי לאמוד את ההתקדמות.

מפגשי המעקב

כל שינוי תזונתי כרוך בשינוי התנהגותי, וזה לפעמים לא קל. לכן יצרתי חבילת בסיס הכוללת את שני המפגשים הראשונים ועוד – 3 מפגשי מעקב בני חצי שעה. במפגשים אלו אתן מענה לכל שאלה שיש לך, כלים להתמודד עם קשיים עתידיים וכמובן נערוך שינויים לאור ההתקדמות שלך בתהליך. תדירות מפגשי המעקב בהתאם לצרכים שלך.
בתום תכנית 5 המפגשים ניתן יהיה להמשיך לחבילות מעקב נוספות.

ומה קורה בין המפגשים?

אני זמינה לך בוואטסאפ 🙂

הנה כמה כתבות שאולי יעניינו אותף

כמה כיף שהחלטת ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

אפשר למצוא אותנו :

בטלפון 0547556657

ובאימייל [email protected]

נשמח לחזור אלייך: