שומן ועלייה במסת שריר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הטעות הנפוצה היא החסרה משמעותית של שומן מהתפריט כשרוצים להוריד את אחוז השומן בגוף. אם אתם אוכלים כמות גדולה של שומן אפשר בהחלט להוריד במינון, יחד עם זאת יש לזכור ששומן הוא רכיב חיוני לגופנו.
השומן מסייע לשמירה על טמפרטורה, לספיגה של ויטמינים מסיסי שומן כמו וימין D והוא לוקח חלק בבנייה של מרבית ההורמונים בגופנו.
יש לצרוך שומן בתפריט היומי ורצוי שיגיע ממקורות בריאים כמו אגוזים, שקדים, שמן זית ולא מדברי מתיקה. גם שומן רווי חיוני לבנייה של המוח למשל.
זיכרו- פיצוחים למיניהם הם ממשפחת שומן, אפשר לשלב אותם בתפריט היומי כמקור לשומן בלתי רווי, בתשומת לב ❤ על מנת שלא לעלות במשקל.

 

כמה כיף שהחלטת ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

אפשר למצוא אותנו :

בטלפון 0547556657

ובאימייל [email protected]

נשמח לחזור אלייך: