תפריט דיאטה – 1200 קלוריות מתאים לך?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

האם תפריט הדיאטה הזה  מתאים לך?

מצאתם בו את כל מה שאתם אוהבים? התזמון של הארוחות בדיוק בזמנים המתאימים לכם?

אם כן, נהדר הרווחתם!

אבל רוב הסיכויים שזה לא המצב וזו נקודה חשובה מאוד; בכל תהליך בין אם הוא עלייה במשקל או ירידה, גדילה במסת שריר או שיפור ביצועים ספורטיביים יש משמעות לפרמטרים שהם מעבר למספרים.

אפשר לאמץ תפריט דיאטה כללי ואפשר גם להצליח בו, אבל עם הזמן הסיכוי להתמיד בו יורד. הסיבה פשוטה – כשתפריט הדיאטה לא מתאים לסדר היום שלנו, כשהוא לא כולל את המאכלים האהובים עלינו, כשאין גיוון המאמץ גדול מדי. כך ברגע שנרצה להפסיק לא תהיה ברירה אלא לחזור למצב השני שאנחנו מכירים – להיות בלי דיאטה בכלל.

מעבר מקיצון אחד לקיצון אחר.

כדי להבטיח שהתוצאות אליהן הגענו גם ישארו איתנו חשוב גם להגיע אליהן בדרך בה נוכל להתמיד שנים, על ידי אימוץ התנהגות שלא מכבידה עלינו מידי ומציאת הפשרה בין מה שאנחנו עושים עכשיו למה שכדאי לנו לעשות בהתאם למטרה שלנו.

זה נכון, יש משמעות לערך הקלורי הכולל של תפריט הדיאטה. עם זאת,  בתוך העולם שנקרא 1200 קלוריות יש אינספור דרכים לחלק אותן כך שהתפריט יכלול גם את כל מה שאנחנו הכי אוהבים וזה תהליך שנקרא דיאטה מותאמת אישית.

אז אם התפריט הזה מתאים לכם, נהדר הרווחת! אבל אם הוא לא יושב בול, אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר כאן לבניית תפריט דיאטה אישי המתאים רק לך ולמטרות שלך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
Call Now Button

כמה כיף שהחלטתם ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

נשמח גם לחזור אליכם, השאירו פרטים:
דילוג לתוכן