בואו נדבר על חומוס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

חומוס הוא עוד אחת מאותן מנות שעשויות להיות "משמינות", אלא אם פועלים נכון…
במקום לאכול מנת חומוס גדולה עם פיתות וליצור ארוחה שמורכבת בעיקר מפחמימה, ותרו על הפיתה או קחו מנה קטנה עם פיתה אחת. בנוסף, שלבו ביצה וסלט ירקות (שהגיע אחרי שצילמתי) כך תקבלו מנה מאוזנת .
כאשר הארוחה מכילה את כל רכיבי המזון היא משביעה, לא חורגים מהכמות המומלצת מכל רכיב ולא עולים במשקל.
החומוס הוא ממשפחת הקטניות ומכילה כמות טובה של חלבון וסיבים תזונתיים , אבל כמו תמיד- במינון הנכון.
את אותו הטריק אפשר לעשות עם בורקס.

 

בתאבון ☺
אגב, בתמונה- תה ירוק לא ממותק.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
Call Now Button

כמה כיף שהחלטתם ליצור קשר- קדימה הולכים על זה

נשמח גם לחזור אליכם, השאירו פרטים:
דילוג לתוכן